بعد از گذشت حدود سه ماه و نیم از انتشار نسخهٔ ۶.۶.۲ بالاخره نسخهٔ ۷ فاصلهٔ اندکی با انتشار پیدا کرده است. اصلاحات اصلی مورد نظر به انجام رسیده و در حال حاضر برنامه تست‌ها و رفع ایرادات نهایی را طی می‌کند. همانگونه که در پست قبل نیز عنوان شده بود تاریخ ۹۷/۰۷/۱۵ برای انتشار معین شده بود. در حال حاضر ایراداتی ناشی از تغییرات استخراج شده‌اند که در حال رفع هستند. تمام تلاش بر این است که این ایرادات تا پایان فردا مرتفع گردند و برنامه تقدیم حضور دوستان و عزیزان همراه گردد. اما در هر صورت در امر برنامه‌نویسی همیشه موارد غیرقابل پیش‌بینی ظهور پیدا می‌کنند که ممکن است باعث شوند نتوان مطابق پیش‌بینی‌ها حرکت کرد. اما با این حال تا به این لحظه همه چیز بسیار عالی و تا حد خوبی مطابق برنامه‌ریزی‌ها حرکت کرده است و امیدوارم بتوانم برنامه را تا پایان فردا تقدیم نمایم.

تغییرات این نسخه بیشر بر رابط کاربری متمرکز بوده‌اند که البته نه به این صورت که رابط کاربری کاملاً تغییر کرده باشد، بلکه اساس همان رابط کاربری قبلی است اما با تغییرات زیرساختی، تا علاوه بر ایجاد تنوع بیشتر سرعت عملکرد و پاسخگویی برنامه بیشتر گردد. همچنین نمایش اطلاعات نیز از سزعت بهتری برخوردار شده است.

علاوه بر رابط کاربری، تغییرات بسیار زیاد و سنگینی در کدهای برنامه انجام شده است که باعث اجرای هرچه بهینه‌تر وظایف برنامه شده و از طرفی توسعهٔ برنامه را در آینده ساده‌تر خواهد نمود. این مورد، موردی بوده که بیشترین تأثیر را در صرف زمان اصلاحات این نسخه داشته است.

تغییرات کاربری جدیدی نیز برای برنامه در نظر گرفته‌ شده‌اند که برای نسخهٔ بعد اضافه خوهند شد. این نسخه که امکانات جدید آن به زودی معرفی خواهند شد برای حدود یک ماه آینده برنامه‌ریزی شده‌اند. یکی از این تغییرات تغییر کامل زبان برنامه‌نویسی برنامه است که با توجه به تغییر زبان رسمی برنامه‌نویسی آندروید از java به kotlin توسط گوگل و پشتیبانی رسمی از این زبان، برنامه نیز به این سمت پیش خواهد رفت.