برنامه‌ریزی برای نسخۀ 6.6 اپلیکیشن حسابداری شخصی بانک انجام شده و به مرور در همزمان با اجرای هر بخش تغییرات جدید در همین پست به اطلاع خواهد رسید:

  • امکان تخصیص بودجه بندی به سردستۀ هر گروه مدیریت بودجه‌بندی بر اساس زیرگروه‌ها: به عنوان مثال با تنظیم بودجه‌بندی برای سرگروه چند دسته‌بندی، در صورت استفاده از هر یک از دسته‌بندی‌های گروه مذکور، بودجه‌بندی گروه مذکور نیز به‌روزرسانی می‌شود. برای روشن‌تر شدن مطلب، برای مثال در صورتی که گروه هزینه‌های اتومبیل، شامل زیردسته‌های تعمیرات، بنزین، و … باشد، می‌توانید علاوه بر تعیین بودجه‌بندی برای تعمیرات، برای هزینه‌های اتومبیل نیز سقف بودجه تعیین کنید و با ثبت هزینۀ بنزین، نیز این بودجه به‌روزرسانی شود. (درخواست کاربران) (انجام‌شده).
  • امکان تعیین دسته‌بندی پیش‌فرض: همانند رویداد‌ها و پروژه‌ها امکان انتخاب دسته‌بندی پیش‌فرض وجود خواهد داشت (درخواست کاربران) (انجام‌شده).

در مرحله به دلیل لزوم رفع یک ایراد جزئی در گزارش‌ها، نسخه موقت تحت عنوان 6.5.3 منتشر شد.


  • امکان تخصیص بودجه‌بندی متفاوت برای دوره‌های ماهانه و سالانه مختلف: برای مثال می‌توانید برای بازۀ فروردین 97 یک بودجه‌بندی با میزان خاص و برای اردیبهشت به بعد بودجه‌بندی با میزان متفاوت درج کنید (درخواست کاربران) (در حال انجام)
  • امکان مدیریت بهتر اقساط با امکان پرداخت قسط در چند بخش: این مورد مدت‌ها پیش درخواست شده بود که متأسفانه در بین ایمیل‌ها از نظر پنهان مانده بود (درخواست کاربران). علاوه برای این مورد، قابلیت‌های دیگری نیز جهت سهولت بیشتر در مدیریت اقساط اضافه خواهد شد.

موارد بعدی همزمان با اجرا، با به‌روزرسانی همین پست به اطلاع خواهد رسید.