هیچ برنامه‌ای خالی از ایراد نیست و علی‌رغم تست بسیار برنامه پیش از انتشار، مخفی باقی‌ماندن ایراداتی در شرایط خاص غیرمحتمل نیست. بسیاری دوستان در جریان این موضوع قرار دارند که به صورت بسیار جدی، پیگیر رفع این گونه مشکلات بوده‌ام و سعی کرده‌ام تا به دلیل ماهیت برنامه، در هر شرایطی، هرچه سریع‌تر این مشکلات را رفع کنم. اما در شایطی مانند شرایط حاضر امکان آماده‌سازی سریع نسخه جدید مهیا نمی‌شود. گوگل در یک نسخه جدید آندروید تغییراتی در SDK ایجاد می‌کند، زبان رسمی توسعه برنامه تغییر میدهد، محدودیت‌های جدید تعریف می‌کند، که ایجاد سازگاری برنامه با شرایط جدید به کاری بسیار زمان‌گیر بدل می‌شود. موضوعی که از دید بسیاری کاربران دیگر پنهان است و فقط و فقط مشکلات را زیر ذره‌بین قرار می‌دهند (که البته بسیاری از آنها در ظرف چند ساعت قابل رفع هستند). این مورد قرار گیرد در کنار دوستانی که زحمت نوشتن ایرادات و پیشنهادات مورد نظر خود را از طریق ایمیل نمی‌پذیرند، اما از طرفی انتظار صرف زمان و انرژی بر روی نظراتشان را دارند. در اینجا توجه به این نکته ضروری است که صِرف خرید برنامه به این معنی نیست که توسعه‌دهنده وظیفه پیاده‌سازی تمام نیازهای شخصی خریدار را داشته باشد (غیر از رفع ایراد). برنامه به صورت کاملأ نامحدود در اختیار است و کاربر در تعیین این که برنامه با شرایط حاضر مورد نیازش است یا خیر کاملأ مختار است.

همانگونه که در انتشار اولین نسخه برنامه نیز بیان شد و تا به امروز نیز بر آن اذعات شده است، از آنجایی که اپلیکیشن‌های مشابه موجود نیازهای بنده را رفع نمی‌کرد، هدف اولیه توسعهٔ این برنامه استفاده شخصی بوده و امکانات برنامه به گونه‌ای طراحی شده‌اند که در وهلهٔ اول مناسب با استفاده بنده به عنوان اولین کاربر برنامه باشند و پس از مدتی تصمیم بر انتشار عمومی آن قرار گرفت. لذا برنامه همیشه با حداقل قیمت ممکن در اختیار کاربران مارکت‌ها قرار گرفت (ترجیح بر این بود تا این برنامه هرچند با مبلغ جزئی، رایگان در اختیار قرار نگیرد). هر چند بعضی امکانات فقط به پیشنهاد و نیاز «یک کاربر» به برنامه اضافه شد، اما در حال حاضر به نظر می‌رسد این مورد یکی از اشتباهات اصلی در ادامه توسعه برنامه بود که به مرور برنامه را از هدف اصلی خود دور کرد. در همین راستا افزودن قایلیت مدیریت نیروی کار به پیشنهاد یکی از کاربران محترم به برنامه اضافه شد که مسیر توسعه را به طور کل به بیراهه کشاند. در طی مدت دو سالی که این قابلیت در برنامه اضافه شده است، در این بخش سعی شد به دلیل، گستردگی حوزه موبوطه و تنوع نیاز کاربران، به صورتی انعطاف‌پذیر طراحی شود که پیچیدگی بسیار در ماهیت محاسبات را به همراه داشت. به طوری که زمان بسیار زیادی صرف این مورد شد. هرچند کاربران اندکی از این بخش استقبال کردند و می‌کنند. به طوری که به همراه در نظر گرفتن پاراگراف پیشین، عملأ تمرکز بر این بخش را به نسبت پیچیدگی بسیار آن توجیه‌ناپذیر می‌کند.

لذا جهت افزایش تمرکز بر روی هستهٔ اصلی برنامه و عدم امکان تخصیص زمان برای ایجاد سازگاری بین این بخش و بخش‌های اصلی برنامه این بخش در نسخه آتی از برنامه حذف خواهد گردید تا با آزادی بیشتری امکانات اصلی برنامه بهبود یابند.