متأسفانه با وجود بیان چندبارۀ موضوع، همچنان مواردی مشاهده می‌شود که نشان از عدم توجه کاربران عزیز به راهنمای برنامه دارد. مطمئناً برای برنامه‌ای با این حجم از امکانات، استفاده با سعی و خطا موجب عدم اطلاع از وجود قابلیت‌ها و همچنین عدم استفادۀ بهینه از امکانات آن می‌شود.

در این خصوص نظراتی در بخش نظرات مطرح می‌شود که نشان از این موضوع دارد:

لطفا تو قسمت طلب بدهی تغییرات انجام بدید وقتی وارد قسمت اشخاص میشی معلوم باشه کی بدهکار یا طلب کاره یا مبلغ چقدرە خواهشن بررسی کنید
این امکان در برنامه وجود دارد و در بخش طلب و بدهی توضیح داده شده است.

برنامه ی خوب و کاربردی ایه ولی تا دسترسی به اطلاعات شخصی رو تایید نکنی همش پیام میاد رو برنامه و این خیلی بده شاید یکی نخواد تایید کنه خب??
 
لزوم فعال‌سازی دسترسی‌ها و کاربرد هر یک به طور کامل در بخش دسترسی‌ها توضیح داده شده است. مضاف این که دسترسی‌ها هیچ‌یک دسترسی‌های حساسی نبوده و از آنجایی که برنامه فاقد دسترسی به اینترنت است، عملاً حتی دسترسی‌های حساس نیز هیچ حساسیت امنیتی برای کاربر ایجاد نمی‌کند

واقعا برنامه نسبت به قبل افتضاح شده روی نمودار سالانه تمام نقل و انتقالات را به عنوان مخارج یا درآمد ثبت میکنه بابا به روز رسانی نمیخوایم!!
 
چنین مورد در برنامه وجود ندارد و مشکل ایشان به دلیل تنظیم گزینۀ «در نظر گرفتن انتقال وجه» در بخش تنظیمات ایجاد شده است. این مورد نیز در بخش تنظمیات برنامه توضیح داده شده است

  • عالی است چرا واریز دریافت بانک آینده قطع شده است
  • پیامک بانک ملت رو نمیخونه
  • تو قسمت پیامک خیلی ضعیفه. بانک پاسارگاد رو هم نمیشناسه
 
با تغییر تنظیمات شمارۀ پیامک بانک‌ها در بخش ویرایش حساب، این مشکل توسط کاربر قابل رفع است. این مورد نیز در بخش پیامک‌های بانکی توضیح داده شده است، همچنین اینجا

سلام اگر توسعه دهنده گرامی امکان مخفی شدن وام های تسویه شده رو فراهم می کردن خوب می شد
این مورد توسط کاربر و با تنظیم فیلترها قابل حل است. این مورد نیز در بخش فیلترها توضیح داده شده است

نهایت امر این که بخش پشتیبانی برای فراهم کردن بستر بهینۀ پشتیبانی تدارک دیده شده است. لذا تقاضا می‌شود دوستان از این بستر برای مطرح کردن مشکلات خود اقدام فرمایند.