هم‌راستا با تغییرات جدیدی که در نسخه‌های جدید آندروید ایجاد شده است،بالطبع اپلیکیشن حسابداری شخصی بانک نیز نیاز به تغییرات بنیادینی دارد تا با این تعییرات سازگاری هرچه بیشتری پیدا کند. انجام تغییرات در حال اجراست و به زودی زمان تقریبی انتشار آن به اطلاع کاربران محترم خواهد رسید. در این تغییرات درخواست‌های ارسالی به ایمیل نیز به مرور بر اساس اولویت لحاظ خواهند شد.

مهمترین نکته در خصوص این نسخه، شروع پشتیبانی اپلیکیشن از آندروید 4.4.4 بوده و به دلیل محدویت‌ها پشتیبانی از نسخه‌های قبل از 4.4.4 از برنامه حذف خواهد شد. نمونه‌ای از این محدودیت‌ها، ایجاد محدودیت در دسترسی به کارت حافظه از طرف سیستم عامل بوده که به دلیل لزوم گنجاندن بسیاری کدهای اضافه مشکلات بسیاری برای ایجاد پشتیبانی از نسخه‌های پیش از 4.4.4 ایجاد خواهد کرد.

همچنین با توجه به یکپارچه شدن امکاناتی برای دسترسی به حافظه از طرف سیستم عامل کدهای بسیاری که مدیریت فایل‌ها را در کنترل داشتند، از برنامه حذف خواهد شد که سهولت بیشتری در ذخیره و بازیابی فایل‌ها را به همراه خواهد داشت.

از طرف دیگر کلیه کدهای برنامه با زبان برنامه‌نویسی جدیدتری به‌روزرسانی خواهند شد، که این امر صرف‌نظر از زمان‌بر بودن، خوانایی بیشتر و در نتیجه افزایش سرعت در پشتیبانی از برنامه را به همراه خواهد داشت.

ضمن سپاس از صبر و شکیبایی شما کاربران محترم، به زودی اطلاعات بیشتری در خصوص نسخهٔ جدید به اطلاع خواهد رسید. 

[به‌روزرسانی 98/05/11]

در حال حاضر از 245 فایل کد برنامه، بیشتر فایل‌ها به زبان برنامه‌نویسی جدید تغییر یافته‌اند و 15 فایل باقی‌مانده در حال تبدیل هستند که البته فایل‌های باقی‌مانده در زمرهٔ حجیم‌ترین فایل‌های برنامه هستند. این کار بسیار پرزحمت و زمان‌بر است که تلاش خواهد شد هرچه سریع‌تر باقی کدها نیز اصلاح گردند و برنامه برای افزودن سازگاری با آندروید 9 و پس از آن تست آماده شود.