با توجه به گذشت زمان بسیار از انتشار نسخه جدید با پرداخت درون‌برنامه، این طرح متوقف شده است. لطفاً‌ در این خصوص مکاتبه نفرمایید.

با توجه به عدم وجود سیستمی از سوی مارکت‌ها برای جلوگیری از انتشار غیرقانونی برنامه‌ها (نمونۀ اول، نمونۀ دوم)، برای حمایت از حقوق توسعه‌دهنده و کاربران، از روز 95/11/16 انتشار به‌روزرسانی‌های جدید برای نسخۀ غیررایگان بانک متوقف شد که طی یک نسخۀ به‌روزرسانی به اطلاع دوستان رسید. نسخۀ جدید تا تاریخ 95/11/26 با 90 درصد تخفیف عرضه شد تا کاربران نسخۀ غیررابگان با هزینۀ اندک بتوانند نسخۀ جدید را دریافت کنند، لذا از آنجایی که امکان اعمال تخفیف به مدت طولانی وجود نداشت، از تاریخ مذکور این تخفیف برداشته شد و انتشار نسخهٔ غیررایگان نیز متوقف شد.
لذا اگر از کاربران نسخۀ غیررایگان هستید و از تاریخ 95/11/25 به بعد، نسخۀ جدید با پرداخت درون‌برنامه‌ای را دریافت کرده‌اید، در صورت تمایل به استرداد وجه می‌توانید با ارسال توکن خرید نسخۀ غیررایگان، توکن تخصیص داده‌شده برای ارتقای نسخۀ جدید و شمارۀ کارت بانکی (ترجیحاً ملت) از طریق ایمیل اقدام فرمایید. (برای استرداد وجه ارسال هر دو توکن ضروری است).

همچنین لازم به ذکر است، در خصوص امکاناتی از برنامه که در بخش ابزار قرار دارند، از آنجایی که این ابزار هر یک در حکم یک اپلیکیشن جدا بوده و فقط به دلیل یکپارچگی با بانک در آن لحاظ شده‌اند، طبق برنامه‌ریزی و اعلام قبلی، به صورت مجزا عرضه می‌شوند و در صورتی که این ابزار مورد نیاز شما دوستان عزیز نیست، نیازی به تهیۀ نسخۀ کامل آنها نیست و در این صورت می‌توانید نمایش آنها را از طریق بخش تنظیمات غیرفعال نمایید.

پیش از حذف نسخۀ قدیمی، پشتیبان تهیه کرده و پس از نصب نسخۀ جدید، پشتیبان را بازگردانید.