همانگونه که مستحضرهستید در تاریخ 1399/09/06 پرداخت درون ‌برنامه‌ای از اپلیکیشن حذف گردید تا برنامه به صورت کاملاً رایگان در اختیار کاربران محترم قرار گیرد.

متأسفانه این امر مشکلات بسیاری در مسیر توسعه برنامه ایجاد نمود. جدای از عدم امکان پوشش هزینه‌های توسعه، درخواست‌های پشتیبانی بسیاری که پس از پیگیری و مکاتبه از سوی کاربران بدون پاسخ رها می‌شدند و حجم بالای درخواست‌هایی که مدیریت آنها را در بین درخواست‌های صحیح مشکل می‌کرد زمان بسیاری از اینجانب را هدر می‌داد.

لذا جهت پوشش هزینه‌های توسعه و استمرار پشتیبانی و همچنین جهت‌دهی مناسب به درخواست‌های پشتیبانی، مجدداً پرداخت درون‌برنامه‌ای فعال می‌گردد.

شایان ذکر است آیتم‌های خریداری‌شده برای کاربران محترم کافه‌بازار که پیشتر آنها را فعال نموده بودند، همچنان فعال است.

کاربران محترم مایکت، لطفاً این مطلب را مطالعه فرمایند.