با توجه به اتمام تقریبی تغییرات مورد نیاز بر روی اپلیکیشن حسابداری شخصی بانک، و لزوم تست کامل برنامه‌، پیش‌بینی می‌شود نسخه 8.0.0 طی زمانی بین 15 تا 30 آذر 1398 منتشر گردد. این تٔخیر در انتشار برای تست کامل برنامه و جلوگیری از احتمال بروز مشکل برای کاربران محترم ضروری است.

شایان ذکر است این نسخه تغییرات قابل توجهی از نظر امکانات و قابلیت‌ها به همراه نداشته و تغییرات اساسی در کدهای برنامه انجام شده‌اند که می‌توان گفت با تغییر زبان برنامه‌تویسی، و بازبینی تمام کدها، برنامه تقریبأ از ابتدا نوشته شده است. لذا به همین علت، گزارشات خطایی که در این مدت ارسال شده بودند از نظر کدهای جدید اعتباری نداشته و قابل بررسی نبوده‌اند. این احتمال بسیار بالاست که بسیاری از خطاهای گزارش‌شده در بین اصلاخات برنامه رقع شده باشند.

به دلیل حذف دسترسی به کارت حافظه در نسخه جدید و بالطبع تغییر در نحوه ذخیره و بازیابی فایل‌ها و همچنین دسترسی به فایل‌های عکس مربوط به دیتای برنامه، امکان نصب نسخه جدید بر روی نسخه قبلی (به‌روزرسانی) وجود نداشته و باید پیش از نصب نسخه جدید از اطلاعات نسخه قبل توسط برنامه پشتیبان تهیه کزده و پس از حذف نسخه قبل و نصب نسخه جدید اطلاعات پشتیبان را بازگردانید