1. Home
  2. Docs
  3. حسابداری شخصی بانک...
  4. حساب کاربری

حساب کاربری

این قابلیت از نسخه 8.5 اضافه شده است

اضافه کردن حساب کاربری جدید در برنامه از نسخه 8.5 ممکن شده است. در حال حاضر به دلیل محدودیت‌های فنی این تعداد محدود به ۱۰ عدد است که در صورت نیاز کاربران و همچنین رفع محدودیت‌های فنی برداشته خواهد شد. در صورتی که پیشنهاد خاصی در خصوص بهبود قابلیت‌های این بخش دارید، لطفاً از طریق ایمیل به اطلاع برسانید تا بررسی گردند.

هر کاربر تنظیمات اختصاصیی خود را داراست که از کاربران دیگر کاملاً مجزاست. برای مثال هر کاربر می‌تواند رنگ شخصی برای فضای کاری خود در نظر بگیرد یا برای ورود به حساب کاربری خود رمز ورود در نظر بگیرد. البته در نظر داشته باشد در صورت تعریف اثر انگشت چند نفر بر روی دستگاه، همه انها همزمان می‌توانند وارد حساب کاربری یکدیگر شوند (این مورد از محدویت‌های برنامه نیست و به سیاست‌های سیستم‌عامل مربوط است)

با اجرای برنامه در صورتی که از نسخه پیش از 8.5 به روز رسانی می‌کنید، کاربر پیش‌فرضی تعریف می‌گردد که با لمس نام کاربر در منوی کشویی سمت راست برنامه، امکان ویرایش مشخصات آن وجود دارد برای سهولت در شناسایی کاربران بهتر است برای هر کدام یک عکس پروفایل در نظر بگیرید.

برای اضافه کردن کاربر جدید کافیست از منوی کشویی سمت راست، نام کاربر را نتخاب کرده و از گزینه «کاربر جدید» استفاده نمایید. در صفحه تعریف کاربر می‌توانید نام کاربر، توضیحات کوتاهی که در زیر نام کاربر نمایش داده می‌شود و تصویر پروفایل انتخاب نمایید.

برای ویرایش کاربر فعال، کافیست از منوی کشویی سمت راست، نام کاربر را نتخاب کرده و از گزینه «ویرایش کاربر» استفاده نمایید.

برای حذف کاربر کافیست وارد بخش ویرایش کاربر شده و از منوی بالای صفحه ویرایش کاربری، ایکن حذف را انتخاب نمایید. امکان حذف فقط در صورتی فعال است که بیش از یک کاربر تعریف شده باشد.

در صورت نیاز به حذف اطلاعات کاربری و نه حذف خود کاربر، کافیست وارد بخش تنظیمات/اطلاعات شده و از گزینه «حذف اطلاعات» استفاده نمایید.